Služby pevnej linky

 

Služby poskytované v prostredí terestriálnych (pevných) sietí:

 

  • N-ISDN služby
- Transportné služby (Bearer Services),
- Teleslužby (Teleservices),
- Doplnkové služby (Supplementary Services)
  • B-ISDN služby
- Distributívne služby
- Interaktívne služby

  • Dátové služby
- Dátové služby poskytované pevnými sieťami s prepájaním okruhov (analógových aj digitálnych)
- Dátové služby poskytované pevnými sieťami s prepájaním paketov

Triple play:

Napr. (Magio TV)

 

Hlasové služby:

 

Verejná telefónna služba(VTS)

ISDN časť A.- Štandardný volací program

ISDB časť C.- Internetové moduly

Faxová služba

Virtual VoiceNET

Firemné profily

 

Dátové služby:


DSL prístup

MPLS VPN

Frame Relay

Prenájom telekomunikačných okruhov

Dial VPN

 

Internetové služby:

Internet

WebHousing

Business Internet

 

Služby inteligentnej siete:

Bezplatné číslo 0800

Medzinárodné bezplatné číslo

Prémiové číslo 0900

Zvýhodnené číslo 0850

 

Doplnkové služby:

 

  • Presmerovanie volania pri neprihlásení (CFNR)
Ak sa rozhodnete využívať uvedenú službu, potom všetky vaše prichádzajúce volania, ktoré nemôžete z akéhokoľvek dôvodu prijať, budú po uplynutí 25 sekúnd automaticky presmerované na iné telefónne číslo.
  • Presmerovanie volania pri obsadení (CFB)
Uvedená služba vám umožní automaticky presmerovať všetky prichádzajúce volania v prípade, že telefonujete alebo je vaša telefónna linka obsadená iným spôsobom.
  • Okamžité presmerovanie volania (CFU)
Po aktivovaní uvedenej služby budú všetky prichádzajúce hovory na vašu telefónnu linku automaticky presmerované na vami zvolené telefónne číslo.
  • Odkaz pre volajúceho (CFFA)
Ak nechcete byť rušení alebo nie ste doma, môžete nechať na vašom telefónnom čísle odkaz. Zvoliť si môžete jeden zo štyroch pripravených odkazov, ktorý sa potom ozve volajúcemu.
  • Upozornenie na ďalšie prichádzajúce volanie (CW)
  • Striedavý hovor s dvoma užívateľmi (3PTY)
  • Konferencia (CONF 5)
Služba vám umožní zostaviť spojenie s piatimi užívateľmi, pričom všetci účastníci konferencie môžu medzi sebou komunikovať.
  • Zamedzenie zobrazenia čísla volajúceho užívateľa (CLIR)
  • Zobrazenie čísla volajúceho užívateľa (CLIP)
  • Zachytenie zlomyseľného a výhražného volania (MCID)
Uvedená služba umožní identifikovať telefónne číslo, z ktorého sa uskutočnilo zlomyseľné volanie.
  • Zablokovanie prichádzajúcich presmerovaných volaní (IIFC)
Pomocou tejto služby môžete zablokovať všetky prichádzajúce presmerované volania.
  • Pevné okamžité presmerovanie volania (CFUP)
Táto služba vám umožní okamžite presmerovať všetky prichádzajúce volania na iné, vami zvolené, telefónne číslo.
  • Zablokovanie vybraných odchádzajúcich volaní (OCB UC)
Vďaka tejto službe môžete zabrániť nedovolenému používaniu vašej telefónnej linky. Pomocou číselného kódu a zvolenej kategórie blokovania môžete priamo z vášho telefónu zablokovať volania do smerov, ktoré si zvolíte.
  • Výpis odchádzajúcich volaní (VOV)